lördag 16 juli 2011

Tillbax :)

Har inte blivit så mkt träning sista tiden pga mkt annat nu på semestern. Kom hem från en mysig Tallin-kryss igår och återvände till stallet efter några dagars frånvaro idag. Tog en tur barbacka med vanlig grimma direkt från hagen. Idisen var på strålande bra humör och skötte sig perfekt. Vi tränade en del på tölten, jag upplever att det är lite lättare att lägga honom i tölt när han rids barbacka och bettlöst. Ska försöka sätta mig nån dag och läsa lite tips och trix när det gäller töltsättningen, det måste ju finnas en massa bra info på nätet....


Nästa vecka börjar Tobbe jobba igen, vilket innebär att jag får ta med mig Mion till stallet nästan varje gång, vilket i sin tur innebär att det inte går att rida.... Så nästa vecka lägger vi fokus på träning från marken och lite miljöträning som är så kul, men man ägnar sig åt alltför sällan.




Nu skriver jag det här inlägget från mobilen, kan därför varken justera storlek på texten eller infoga bilder (och det innehåller säkert en himla massa stavfel pga dom här små knapparna) så jag justerar lite senare från datorn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar