torsdag 9 juni 2011

Galet trött!


Idag försov jag mig rejält, Tobbe petade på mig imorse och sa: "Nu börjar du om 6 minuter"... Kul! Bara att kasta sig upp, ringa jobbet för å säga att jag blir sen, på med kläder och rusa iväg. Näst sista "riktiga" arbetspasset och allt :P

Efter jobbet var det dags för sommaravslutning på dagis, ungarna var så ljuvligt söta, och duktiga. Supertrevligt! Därefter in i en buss och iväg mot Sumpan där Tobbe plockade upp oss, hem till hans föräldrar där hans mormor är på besök, äta middag med henne, försöka hinna umgås lite innan klockan blir för mycket, in i bilen igen och brumma hemåt. Kasta ungen i säng.... och pusta ut. Nu är jag helt slut som artist!

Har inte varit i stallet idag, min fantastiska skötare Johanna har varit och tittat till guld-ponken idag, jag fick (som vanligt) rapport via sms att allt var som det skulle. Har fått ok från Tobbe att åka ut imorrn efter jobbet, sen är ju han iväg på paintball-turnering hela helgen, så då hinns det ju inte med speciellt mycket hästeri, iaf inget ridande eftersom jag måste ha med Mion ut till stallet i så fall.

Tilläggas kan att inget är som väntans tider.... Jobbigt alltså.... nu går jag bara och väntar på lite spännande besked. Kollar mailen fyrtioelva ggr per dag...... Varför kan inte saker hända på en gång bara man knäpper lite i fingrarna, så som det funkar på film?

Kastar in en liten bild på guld-ponken som liten bebbe, alltid kul med ngn liten bild jue :)


Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar